Ons team

Mensen beschermen u. Zij zorgen ervoor dat uw vastgoed wordt beschermd en beheerd en staan dagelijks voor u klaar. Goed bereikbaar en snel beschikbaar, omdat zij in uw regio wonen.

Femke van de Ridder

Back office
Met veel enthousiasme en betrokkenheid ondersteun ik op een professionele manier onze objectmanagers en opdrachtgevers in het bereiken van hun doelen. Dit doe ik door met veel energie zorg te dragen voor stroomlijning van informatie en afhandeling van passend beheer omtrent uw vastgoed object. Vanuit mijn service georiënteerde achtergrond weet ik hoe ik de klant en onze bewoner centraal stel om gezamenlijk tot een passend antwoord te komen op elke vraag.

Femke van de Ridder

Alfons van Gasselt

Objectmanager Zuid-Nederland
“Leegstandbeheer vind ik mensenwerk. Ik vind het prachtig om te werken met eigenaren, bewoners en gebruikers van steeds andere objecten; van boerderijen tot villa’s of kantoorpanden van 12.000 m2. Een van mijn mooiste projecten was voorheen een Rijksgevangenis uit 1851 die nu is verbouwd tot hotel.”

Alfons van Gasselt

Joost Hamming

DGA
“Er wordt bij De Kabath altijd geredeneerd vanuit het vastgoed en kwalitatief hoogwaardig beheer. Naast de verwachtingen van onze opdrachtgevers hebben ook onze gebruikers wensen en ideeën bij de invulling van het tijdelijk gebruik van een leegstaand object. De kracht van mijn werk ligt in, contact met mensen, het maken van de juiste keuzes en dit vastleggen in overeenkomsten die standhouden.”

Joost Hamming

Remi Brouns

Objectmanager West-Nederland
Vanuit mijn passie voor vastgoed heb ik mijn makelaarsopleiding behaald, waarna ben ik begonnen als objectmanager Midden-Nederland bij De Kabath. Nog elke dag denk ik bij mezelf hoe bijzonder het werk is wat ik doe. Ik kom in de meest bijzondere panden op de meest bijzondere plekken, heb nauw contact collega's, bewoners en eigenaren. Die combinatie van vastgoed en mensenwerk is wat mijn werk zo leuk maakt!

Remi Brouns

Bernd van den Berg

Commercieel manager
“Wij beschermen geen vastgoed, wij beschermen onze opdrachtgevers”. Als Commercieel manager bij De Kabath kom ik dagelijks in contact met bedrijven en hun vastgoed. Mijn kracht is om ‘leegstandsvraagstukken’ te inventariseren en te transformeren naar bijvoorbeeld een verdienmodel met hulp van de huidige wet- en regelgeving of ‘gewoon’ te ontzorgen. Geen vastgoed is hetzelfde, daarom is maatwerk bij ons standaard. Van een bruikleenovereenkomst tot grootschalige infra structurele projecten niets is ons teveel.

Bernd van den Berg

Bas Nijenhuis

Commercieel objectmanager
Als commercieel objectmanager loop ik regelmatig door verlaten leegstaande panden. Elk gebouw heeft een eigen verhaal, talloze herinneringen en bijzondere anekdotes. Loop door een oud monumentaal pand en je beleeft de wereld door de ogen van de gebruikers van toen. Goed vastgoedbeheer is mensenwerk. De sleutel tot het vinden van oplossingen voor leegstand zijn immers de mensen, en daar doe ik het voor.

Bas Nijenhuis

Mariet Hamming

P&O
Op de achtergrond ben ik actief in het ondersteunen en faciliteren van de medewerkers om hun werk met plezier en in balans uit te kunnen voeren in het waarmaken van de visie van De Kabath. Samen met alle collega’s staan wij voor het ontzorgen van onze opdrachtgever, het creatief invullen van leegstaand onroerend goed en altijd te gaan voor een passende oplossing. Het is dan ook fijn om sinds augustus 2018 deel te mogen uitmaken van de P&O afdeling bij de Kabath en mijn bijdrage daaraan te mogen leveren.

Mariet Hamming

Tim Heisterkamp

Objectmanager Noord-Oost Nederland
Met veel enthousiasme ben ik begonnen bij de Kabath vastgoedbeheer, met mijn voorliefde voor vastgoed en ervaring in facilitaire dienstverlening is deze functie de ideale manier om beide te combineren.

Tim Heisterkamp

Mecheline Bosman

Financieel medewerker / Office manager
Leegstand verbinden met duurzaam verantwoord ondernemen, dat is De Kabath hoe mooi is dat! Met mijn jarenlange ervaring in de financiële wereld draag ik met veel plezier mijn steentje bij op de financiële afdeling en de backoffice. Samenwerken staat centraal binnen ons team. We hebben allemaal hetzelfde doel, tevredenheid van onze opdrachtgevers en bewoners komen in ons denken en doen op de eerste plaats.

Mecheline Bosman

Remco Slijkhuis

Financieel manager
Het behartigen van de belangen van zowel onze opdrachtgevers als onze bewoners en ook nog die van ons als beheerder maakt het werk bij De Kabath Vastgoedbeheer zeer dynamisch. Daarnaast bezig zijn met het "in control" houden van een groeiende organisatie zonder dat ons kwaliteitsniveau afneemt, zorgt ervoor dat dat elke dag weer interessant is.

Remco Slijkhuis

Sandra Evers

Marketing medewerker
Sinds september 2019 ben ik werkzaam bij De Kabath. Met veel plezier werk ik aan de online en offline communicatie met als doel de naamsbekendheid vergroten. Op de achtergrond houd ik mij bezig met onder andere het bedenken en uitwerken van content voor social media, nieuwsbrieven of de website. Boerderijen, villa’s, kantoorpanden of oude gevangenissen. De Kabath heeft veel bijzondere objecten in beheer en dat maakt elke dag weer anders en interessant.

Sandra Evers

Evianne van Walsem

Objectmanager Midden-Nederland
Met veel plezier ben ik in 2020 begonnen bij de Kabath als Junior Object manager. Ik ontmoet steeds weer nieuwe mensen en loop door gebouwen waarvan ik elke dag weer geniet. Van persoonlijk contact houden met bewoners en opdrachtgevers krijg ik veel positieve energie, dit is waarom deze functie zo goed bij mij past.

Evianne van Walsem

Kim Lembrechts

Relatiemanager Zuid-Nederland
Mensen laten zien wat mogelijk is met vastgoed, de interactie met onze opdrachtgevers en vooral het delen van ideeën en denken in mogelijkheden geven mij energie! Vastgoedbeheer is voor mij veel meer dan alleen vullen van panden, het is luisteren en vooruit kijken.

Kim Lembrechts

Monique Vreugdenhil

Back office
Binnen de Kabath is het de back-office die als eerste aanspreekpunt de zakelijke kant van het bedrijf uitstraalt. Hierin kan ik met jaren ervaring in klantcontact mij goed in plaatsen. Professioneel zijn naar onze opdrachtgevers en bewoners, snel schakelen in hun vragen. Opdrachtgevers en onze objectmanagers ondersteunen in hun zoektocht naar de juiste bewoners. Potentiële huurders helpen in hun zoektocht naar een tijdelijke woning. Geen leegstand creëren, maar iedereen voorzien in hun woongenot.

Monique Vreugdenhil

Guido Lindeman

Objectmanager
Het mooie aan het werk in de vastgoedbeheerbranche vind ik het mogen werken met een verscheidenheid van mensen en het leveren van maatwerk. Ten tijde van leegstand komen met oplossingen om zo de leefbaarheid in de omgeving te behouden, kansen te bieden aan (beginnende) ondernemers en woningzoekenden en verpaupering en vandalisme tegen te gaan. Ik ben pas tevreden op het moment dat alle betrokken partijen dat ook zijn!

Guido Lindeman

Jij?

Op zoek naar een uitdagende
en veelzijdige baan?
Op zoek naar een uitdagende
en veelzijdige baan?

Stuur een mail met jouw CV en motivatie naar
info@dekabath.nl

Jij?

Op zoek naar werkruimte? Schrijf je hier in