Bewoners geven De Kabath een 8,311 april 2015

In november 2014 heeft De Kabath de klanttevredenheid onder de tijdelijke huurders en gebruikers laten meten. Het online onderzoek heeft een zeer hoge respons opgeleverd: ruim 50% van de mensen die aangeschreven is heeft aan het onderzoek meegedaan. De tijdelijke bewoners hebben de dienstverlening met een over-all rapportcijfer van 8,3 gewaardeerd.

De ondervraagden zijn over het algemeen zeer tevreden over de prijs-kwaliteit verhouding, ook als het gaat om tijdelijke verhuur. De Kabath wordt gezien als een betrouwbare dienstverlener die voorziet in de steeds groeiende behoefte aan betaalbare woonruimte. Daarnaast worden het persoonlijk contact, de vakkundigheid van de medewerkers en de oplossingsgerichtheid zeer gewaardeerd.

Naast alle lovende woorden, waren er ook kritische geluiden te horen. Het oppakken en uitvoeren van noodzakelijk onderhoud vormt bijvoorbeeld een belangrijk aandachtspunt. Het schort soms aan de informatievoorziening en communicatie hierover richting de bewoners. Inmiddels zijn er op dit vlak al enkele verbeterpunten doorgevoerd. Daarnaast zullen onze opdrachtgevers gevraagd worden om eerder en beter te communiceren als er ontwikkelingen aan de bewoners te melden zijn.

Het onderzoek is uitgevoerd door onafhankelijk onderzoeksbureau Affekt. Indien u geïnteresseerd bent in de beknopte samenvatting van de resultaten van het onderzoek, dan kunt u contact met ons opnemen via 026 3844200 of info@dekabath.nl